La fel ca și Limba și literatura română, ISTORIA este o disciplină esențială, care se studiază în ciclul primar, gimnazial și, mai cu seamă, în cel liceal. Elevii care aleg să urmeze un profil umanist (Științe sociale sau Filologie) sunt și cei care, conform programei, susțin Bacalaureatul la această materie.

Disciplina este una foarte complexă și stufoasă, dar alegând manualul potrivit, tu, elevule, o vei înțelege foarte ușor. Aceasta ți se va părea o simplă povestioară cu date concrete. De aceea, noi, librăria Delfin, vă punem la dispoziție cele mai bune manuale de istorie de clasa a XI-a.

Toate cărțile de istorie clasa 11 regăsite în librăria noastră online sunt realizate pe baza programei școlare în vigoare și beneficiază de avizul Ministerului Educației. Conținutul lor este unul foarte bogat și bine-structurat. Întâlnim capitole despre popoare și spațiile istorice, despre oameni și societate, despre politică și stat, despre relații internaționale și religie etc. . Elevii vor studia fapte și procese politico-culturale, istorice, economice, imagini și situații conflictuale din diferite perioade, impactul și influența exercitată de anumite popoare asupra statelor vecine sau de anumite forțe politice/sociale. Vor aborda problema religiei și a arhitecturii religioase, cât și imaginea de ansamblu a Europei contemporane și a culturii române, în general.

Indiferent de domeniu, informațiile aduse în atenția elevilor sunt din epoca contemporană, considerate a fi evenimente cu un puternic impact asupra vieții cotidiene. Cu ajutorul noutăților ce li se aduc în vizor, prin intermediul acestor manuale, elevii de clasa a XI-a vor descoperi cele mai importante probleme/ evenimente ale societății care au avut loc și care au contribuit la situația de astăzi a popoarelor. De asemenea, aceștia își vor dezvolta anumite competențe specifice vizate de programa școlară, formându-și o opinie personală despre era trecută.

Manualele de istorie de clasa 11-a beneficiază la fiecare lecție de un număr mai mic sau mai mare de exerciții. Acestea au rolul de a fixa cunoștințele elevilor cu privire la un subiect, dar și acela de-ai angaja pe aceștia într-o activitate interactivă (exercițiile în perechi/grup). Cea din final, în urma studiilor efectuate, fiind considerată eficientă și apreciată din două motive. Unul este acela că îi atrage mai mult pe elevi în procesul de învățare, sporind interesul acestora pentru istorie, iar celălalt vizează simplificarea și ușurința asimilării noilor cunoștințe de către aceștia.

De asemenea, la finalul fiecărui capitol, elevii vor avea de parcurs câteva teste de evaluare. Evaluarea constituie una dintre cele mai importante etape din procesul de învățare. De obicei, aceasta se realizează sub forma de proiecte sau teste de verificare a cunoștințelor. În urma ei, profesorul își va da seama de eficacitatea metodelor aplicate în asigurarea transferului  de informații și a retenției acestora.

Manualele de istorie de clasa a 11-a regăsite pe site-ul nostru sunt concepute astfel încât să-i dezvolte elevului o gândire critică și flexibilă, să contribuie la dezvoltarea sa personală, dar și socială, întrucât în mâinile lor stă viitorul. Totodată, rolul studierii istorie în școală urmărește și conștientizarea de către elevi a importanței cunoașterii trecutului în societatea actuală, dar și dezvoltarea sau implementarea coerenței și a rigurozității în viitoarele acțiuni.

Librăria nostră online vă pune la dispoziție o serie de manuale de istorie de clasa a XI-a care urmăresc aceste principii, valori și atitudini. Aici, aveți lista completă:

  • Liviu Lazăr, Manual de istorie clasa 11-a, București, Corint, 2015.
  • Sorin Oane, Manual de istorie clasa 11-a, București, Humanitas, 2015.
  • Alexandru Barnea, Vasile Manea, Eugen Palade, Florin Petrescu, Bogdan Teodorescu, Manual pentru clasa a XI-a, București, Corint, 2014.
  • Ioan Ciupercă, Elena Cozma, Manual de istorie clasa 11-a, București, Corint, 2014.
  • Bogdan Teodorescu, Eugen Palade, Alexandru Barnea, Vasile Manea, Manual pentru clasa a XI-a, București, Corint, 2008.
  • Ioan Scurtu, Florentina Dondorici, Gheorghe Dondorici, Vasile Ionescu, Elena Emilia Lica, Octavian Osanu, Emil Poama, Manual pentru Clasa a XI-a, Târgoviște, Gimnasium, 2006.
  • Anișoara Budici, Dragoș Țigău, Mircea Stănescu, Manual de istorie pentru clasa a XI-a, București, Sigma, 2006.
  • Scurtu Ioan, Manual de istorie clasa 11-a, Târgoviște, Gimnasium, 2006.
  • Magda Stan, Cristian Vornicu, Manual pentru Clasa a XI-a (toate filierele, profilurile și specializările), București, Niculescu ABC, 2006.
  • Magda Stan, Cristian Vornicu, Manual pentru clasa a XI-a(filiera: teoretică, vocațională și tehnologică), București, Niculescu ABC, 2006.

 

Toate sunt realizate cu profesionalism și au prețuri foarte accesibile. Manualul de istorie de clasa a XI-a preferat, vă stă doar la un click distanță.