Relocarea firmelor este cel mai mare cosmar al antreprenorilor pentru ca de cele mai multe ori, din lipsa de organizare, implica mult haos si multa bataie de cap. In realitate, lucrurile nu trebuie sa fie deloc atat de complicate. De fapt, va puteti muta extrem de usor, daca tineti cont de sfaturile de mai jos.
Lucrati cu firme de relocari mobila
Atunci cand trebuie sa va ocupati de relocare firma, cea mai buna solutie este sa apelati la specialistii in mutari. Aceste firme au toata logistica necesara pentru a lucra eficient si pentru a muta totul dintr-o parte in alta cat mai repede. Prin urmare, nu va mai trebui sa va faceti griji ca dureaza prea mult sau ca anumite articole se pot deteriora.
Efectuati relocarea intr-o perioada de inactivitate
Nu exista momentul potrivit pentru a muta un birou, deoarece indiferent de ce, nu veti fi operational timp de cateva zile. Cu toate acestea, ar trebui sa incercati sa planificati mutarea intr-o perioada de incetinire sau o perioada lenta cunoscuta pentru afacerea dvs. Acest lucru ar putea fi in ianuarie, deoarece este adesea lent dupa Craciunul in decembrie, sau poate fi in timpul verii, cand aveti mai putini oameni la birou.
Discutati pregatirile cu compania de mutari
Fiecare companie de mutari va avea propriul protocol de relocare a unui birou. Ar trebui sa discutati despre orice pregatire care trebuie facuta din partea dvs. pentru a face miscarea cat mai lina posibil.
Compania de mutari poate cere angajatilor sa-si impacheteze propriile cabine sau zone in cutii de ambalare si sa-si deconecteze dispozitivele electronice. Ar trebui sa discutati despre cum sa impachetati pentru o mutare si despre practicile de ambalare in siguranta cu angajatii dvs. De asemenea, ar trebui sa discutati daca va trebui sa eliminati singur articolele care nu sunt mutate in noua locatie sau daca compania de mutari va face acest lucru pentru dvs.
Prioritizeaza departamentul IT
Pentru majoritatea companiilor, departamentul IT este esential pentru operatiuni. Poate doriti sa aranjati ca departamentul IT sa se mute in noul spatiu treptat, astfel incat sa fie configurat mai intai in noul spatiu. Acest lucru va asigura ca compania se poate pune in functiune mult mai repede dupa mutare.
De asemenea, este posibil sa doriti sa lucrati cu departamentul IT pentru a aranja orice upgrade la echipament inainte de a avea loc mutarea. Acest lucru va asigura ca departamentul IT este actualizat si functioneaza eficient in noul spatiu.
Configurati mai intai departamentele cheie
Ar trebui sa prioritizati departamentele cheie, astfel incat acestea sa fie mutate mai intai in noul birou si sa poata fi puse in functiune imediat. Acestia ar putea fi angajati cheie dintr-un departament, cum ar fi reprezentantii serviciului pentru clienti sau departamente majore care reprezinta o mare parte a afacerii dvs., cum ar fi departamentul de productie. Concentrati-va mai intai pe departamentele cheie si mutati-le inaintea altor departamente care pot lucra de la distanta sau pe o cronologie mai relaxata.
Solicitati ajutorul unei firme de curatenie
Va trebui sa lasati vechiul spatiu la fel de curat ca atunci cand v-ati mutat in spatiu. Poate fi necesar sa organizati o echipa de curatenie formata din voluntari de la companie sau sa angajati curatatori care sa vina odata ce spatiul a fost eliberat.